Sinem67 tugba010 stres yapmayın anın tadını cıkarın hersey gzl olsun oda zamanla baba oldgunu hissedecek tam anlamıyla bide öyle görün
aytii tugba010 ah ah neler çektim bu yüzden.. nerdeyse 24.haftadayım değişen bir şey yok. Ilk zamanlar haftada 3kez falan ağlardım, şimdi yine kafaya takıyorum ama iş hayatim da çok stresli eşimden de beklentiyi azalttım daha huzurluyum.
Ftsctn_20 tugba010 bu durumları yaşaman çok normal ben 3 ay mutfağa girip yemek yapamadım belki daha yeni olduğundan alisamamistir eşin inşallah daha dikkatli davranır sende üzülme takmamaya çalış
Sunshine1 tugba010 ben de üzüldüm kırıldım bi tuhaf oldum artık da ona bişey göstermek istemiyor canım anneme gösteriyorum aldıklarımı . Heyecanımı mutluluğumu hevesimi kırıyor malesef.