Simgest 😢 cok üzüldüm birtanem bana da öyle dediler en Başta sen çok üzülme şimdi belki güzel haberler alırsın ... umutsuz olma ümitli de olma. Nötr ol insan zaten şaşkınlıktan öyle oluyor ilk gün ağlarsın ama sonra ya bebek varsa ona zarar verirsem düye düşünüp ağlamazsın . Çarsamba ola hayrola ama sen yine de hazırlıklı git ben temizlenip abdestimi alıp gittim ne olur ne olmaz diye sende öyle yap . Aniden alalım derlerse ki insallah öyle olmaz ama hazırlıklı ol herseye tamammı sakın üzülme sakın kendini harap etme biz kadınız biz çok güçlüyüz sakın düşme bırakma kendini