RukiyeOzdmr Simgest ooo canım benim erken daha bak benim adet tarihim 21 Aralık 2019 . Hala bebek bile görülmedi geç döllenme olabilir dediler . Bence sende bekle benim gibi korkma. Geçen hafta kese boş denilince korkudan çok ağladım hala soran olunca ağlıyorum korkudan. Persembe gideceğim ben. Sen benden sonra adet olmuşsun bide çok erken bence beklemeye devam
RukiyeOzdmr Simgest bana boş kese olabilir geç döllenme olabilir dediler... sende de bebek varmı? Suan gözükmeyebilir erken ya korkma
Simgest RukiyeOzdmr insallah ya sizde bende hayirli haberler aliriz umarim 🙏🙏 ama kese mm si de buyumemis 40 olmasi gerekiyo dedi 10 gunde 4 mm buyumus sadece o biraz kafami karistirdi size oyle bisey dediler mi keseyle ilgili ?
Gizemciim Simgest inşallah gittiginizde kalp atisini duyarsiniz örnekleri var. henuz kucuk oldugu icin doktorlar 7-8 haftaya kadar beklemeyi tercih ediyolar. ama boş gelelikse de üzülmeyin. dinlenme süresinden sonra saglikli bir gebelik gecirmenizi diliyorum. en kisa zamanda 💕
Simgest Gizemciim çok tesekkur ederim 😊 umarım hayirli sonuclar aliriz alamasak da hayirli zamanda hayirlisini nasip etsin rabbim 🙏
Akdenizbebisi Simgest bende de ilk öyle oldu sonra geç döllenme dedi doktorum 🤷🏻♀️ Duydum en sonunda ama 🙏🏻🙏🏻
Simgest Akdenizbebisi ya ne güzell rabbim yüzünüze gülmüş 😊 insallah bende guzel sonuclar alirim sizin gibi 🙏
RukiyeOzdmr Simgest yok canım benim demediler ama ben devlete gittim bir gün önce 14 mm dedi keseme bos gebelik dediği zaman iste , bir gün sonra özele gittim 21 mm çıktı kesem. Bu durum biraz şaşırtıcı geldi bana belki Ultrasonlar ilE ilgili bir sorun vardır 🙄
Simgest RukiyeOzdmr sanırım cihazla ilgili heralda. Şuan ikimizde aynı durumdayız rabbim yüzümüze güler umarım 🙏
Akdenizbebisi Simgest 7. Haftama yakındı onda bile çokkkk zor duyduk 4 haftalık dedi doktorum sonra zamanla düzeldi şimdi 27+1 iz inşallah sende de öyle olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Yeter ki sağlıklı Hayırlı bir bebiş olsun 🙏🏻
Reyhan2805 Simgest ilk hamileliğimde boş gebelik dediler hatta hemen kürtaj yapalım dediler. O hafta başka doktora gittim bazen olur görünmez haftaya gel bakalım dedi. Ertesi hafta gittik bebeğimizi gördük. İnşallah senin de öyle olur. O doktoru dinleseydim şimdi kızım yoktu..
Simgest Reyhan2805 çok sükür ne mutlu size 🙏 insallah dediginiz gibi olur... kacinci hafta da gordugunuz bebegi peki ?
RukiyeOzdmr Simgest evet aynı durumdayız hiç bir fark yok. Belki vardır diye düşünüp mutsuz olmamaya çalışacağız bebeklerimiz için. Pozitif düşünelim
Susam34 Simgest canım başka bir hekime gitmeni tavsiye ederim zira 7-8 haftaya kadar görünmemesi normal diyorlar hemen aldırma kararı verme bence
Simgest Akdenizbebisi insallah cok tesekkur ederim sizde saglikla ve hayirlisiyla kucaginiza alin insallah 😊🙏
Pilatescadisi Simgest ben Mayıs ta boş gebelik yaşadım 25 mm di ve yoktu.. 3 ay sonra Ağustos ta gene hamile kaldım şu an 26 haftalığım 🙏🏾