Merhaba kızlar 34+5 günlük hamileyim ve birkaç gün önce doktora gittim bebeğin kilosu 2.100 gr dedi .doktora sordum çok zayıf değil mi diye hayır dedi normal ama bana zayıf geldi sizcede zayıf değil mi ? Ayrıca çok fazla karın sertleşmem olduğundan dolayı erken doğum riskine karşı progestan verdi . Bu arada tam 20 kilo aldım :(