Mirayveannesi Bugün bebeğim çok toplandi bı yere top gibi ve asagima çok vurdu sizde de varmı böyle durumlar
mihrinazsumbul Mirayveannesi magnezyum kullanmıyorsanız magnezyuma başlayın bende de vardı biraz iyi geldi. 31 deyken başladım 32 ym şuan. Ama çok düzenliyse artarsa şiddetlenirse kasılmalar çok beklemeyin bi bakılsın
Gizem_melek 33+3 haftaligiz 3 gün once gece toplanma ve sertleşmeyle uyandım 1 saati buldu gecmesi gecmese acile gidecektim bende korkuyorum artik bu toplanmalardan Allah'ım vaktinde nasip etsin bebeklerimizi saglikla kucagimiza almayi
Milena21 Bende de oldu 32-3 oldm doktora gittim .Kasılma cıktı magnezyum al dınlen uzan dedi aynen gece toplanıyordu yatamıyordm ağrısından