Humi eylul13_ soguk sut 3 yudum kadar ic her yandiginda icmeye devam et. Soguk soda ve elmada iyi gelior. Ama bazen oyle biseyki ne yaparsan yap asla fayda etmiyor :(
Esrazeynep Zeytin çekirdeği yutmak, Canan Karatay’ın da tavsiyesi. İçindeki karbon mide asidini yatıştırıyormuş. Bir de midede eriyen tek çekirdek zeytin çekirdeğiymiş.
eylul13_ Esrazeynep zeytin ve ekmek yemeyi çok severim dün sabah kahvaltısında yedim canım hemde çok banamısın demedi
eylul13_ Soğuk süt, sade soda, elma kuru ekmek şurup bunların hepside bir defaya mahsus fayda ediyo 10 dakika geçmeden yine aynı, gebeliğim boyunca afedersiniz hiç kusmadım ama midem o kadar yanıyor ki zorla çıkarmaya çalışıyorum
eylul13_ Rabia-b randevu aldım yarın sabahtan doktora gidicem, ama daha önce onuda kullandım anlık etki ediyo yine aynı 3buçuk aylıktan beri yanmam var fakat dün geceden beri daha kötü 😭
Hasibeee eylul13_ canım 13. Haftadan sonra mide koruyucu kullanabiliyorsun yarın doktorunla görüş gaviscon Rennie yazar ilk aşamada ama kabul etmeyin mide koruyucu isteyin bebeğe zararı yok. Bu ikinci hamileliğim birincide de kullandım şuanda da kullanıyorum
Busraay_ eylul13_ Doktoruna danışıp gaviscon kullan kesin çözüm, süt vs hepsi anlık rahatlatıyor bir yerden sonra anlık bile işe yaramıyor bence
Sudeeali eylul13_ canım bende geceleri uyuyamıyorum ağlama derecesine geliyorum kalkıp hemen bi su bardagı soguk pınar süt içiyorum beni çok güzel rahatladıyo sende dene 😊
YagmrK eylul13_ burda yazılan yorumların hepsini denedim zerre faydasını görmedim şiddetli mide yanmasında rennie çiğneme tableti atıyorum günde 2 den fazla kullanmıyorum doktorum da bunu önerdi bi dene istersen