Mommmmmmm Mryslny Ben 19+2 yim kuzum ama senin haftandan dolayı hissetmen imkansız diye biliyorum ben bazen kıpırtı hissediyorum ama o bile gazdan ya da atmadan olabiliyormuş. Yani en erken 16 da hissedersin o da zayıf ve tecrübeli bir anneysen
perihankrkya Mryslny ben 15+3 üm 😊 12 haftalikken doktorum erkek gibi demisti 😊haftaya kontrolde belli olucak insallah 😄 ben kipirti hissetmiyoeum ama elimi göbüsume koyunca elimin altına şişlik geliveriyor birde konuşunca geliveriyor 😊
Pamuk123 15+3 ikinci hamileliğim ben bile hissedip hissedemediğimi anlayamıyorum canım arada kımıltı oluyor gaz mı bebiş mi çözemiyorum sağlıkları yerlerinde olsunda gün gelir tekmeleri uyutmaz 😊
perihankrkya Amann kız erkek fark etmez bebislerimiz saglikli olsunda kizçeler gerisi önemli değil bide hemen doğursak ben bazen heyecanlanıyorum merak ediyorum 😊 sizde ben gibi misiniz 😊