Merhaba arkadaşlar, 34+3 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolümüz vardı,bebiş 2250 gr olmuş ama göbek çevresi 2 hafta geriden geliyor dedi,baş çevresi de 1 hafta geriden geliyormuş..doppler ultrason istedi,çok şükür kan akışı normalmiş. Nst istedi,o da normal çıktı.. bu ikisi normal olduğu sürece endişelenme,bol protein ağırlıklı beslen ve 2 hafta sonra kontrole gel dedi ama ben yine de endişelendim tabi ki.. başına böyle bir şey gelen var mı? 😒