Melisuzg Bebeğim 12 aylık tekrar hamile kaldım 2 aylık şuan psikolojim cok bozuk doguran anneler bilirler aldırıp günahada girmek istemiyorum cocuklarının arası boyle 1,5 yaş olan var mı
pink01 Melisuzg psikoloji bozulcak bi durum değil ben 40 ım çıkınca ikinciyi düşünüyorum siz yine 1 sene geçirmişsiniz
Dibeee Melisuzg benim kızım la olumun arası 20 ay olacak inşallah ben isteyerek yaptım bir büyüsün ler cnaım bence ileride daha rahat ederizz diye düsünüyorum simdi uykusuzluk bebek bakma VS herseye almıstım sonucta ama Bi 4 5 sene sonra rahatta alısıp tekrar dön basa daha zor geliyor bana onun İcin en fazla dogurunca 1 sene yıpranırız ondan sonr aallahın ızniyle rahatlarız endişelenme tadını cıkar bence
Deniizzz Melisuzg ilk doğumunuz normal miydi alakasız ama benim dr um sezeryan sonrası 1 yıl sonra bile riskli falan dedi ondan sormak istedim size ne dedi dr unuz diye
Zeyno_65 pink01 masallah iyi cesaret😊 benim hamileligim zor geçiyor o yüzden senin gibi hemen cesaret edemem doğrusu. Rabbim hepimizin gönlüne göre hayırlısını versin ☺
Deniizzz Mavi_3 biraz bilgi verir misiniz nasıl geçti 2. Hamileliğiniz doktorunuz bir risk belirtti mi acaba
Zeynoo21 Melisuzg bende kızımı emzırırken hamıle kaldım 16 aylıktı vardır Allah’ın bır bildıgı yardımcı olur Allah yanı bende cok düşündüm guzel yanlarında cok var ıyı düşün ıyı olsun bızım de 2 yas olacak aralarında hemen hemen
Karakurt 2 oğlumun arası 23 ay olacak cnm benımde biraz zorlanacagız ama her bebek nasibiyle gelirmiş unutma aldırmak falan düşünme böyle şeyler
Melisuzg Karakurt bir ara düşündüm yalan değil sonra çocugu olmayan bir sürü aıleyı dusundum ve yanlıs olacagına karar verdım
Badevehande Doğurduğum gün dedimki ben bir daha doğururum böyle güzel birşey olamaz ama bakmak gerçekten çok zor. Yine 1 yaşına gelmiş en azından ilk bebeğiniz üzülmeyin Allah hayırlı evlat versin
Kayarozlem8023 Bende isteyerek yapanlardanım 😂😂ikisinin arası 21 ay olacak hayırlısıyla ilk oğlum 19 aylık oldu bakalım neler olacak 😍😍
Maviss Melisuzg yakinda benim bal oglumla bal kizim arasi oyle olacak 17_18 ay bacım eminol basta bende korkuyordum nasil bakcam diye ama isteyerek kaldim ben simdi hamilelikte iyi coksukur emziremye full devam rabbimin izniyle hayırlısı ile anlıcan zamanla morku geciyo ve mucizen seni cok mutlu ediyo
Ztbr Melisuzg ikinciye hamileyim 18ay olucak araları bnce çok şanslıyız ilerde arkadaş olucaklar birbirlerine elbette zorluğu olur ilk zamablar ama değer😍💕
H1z2a3 Melisuzg canım ben 3 yılda üçüncü çocuğu doğuruyorum 🤣 büyük kızım 3 ikinci kızım 1 buçuk yaşında 37+ 4 haftalık hamileyşm 😂🙄 iki çocuk çok güzel ve rahat inan ki ama bakalım üç çocukla ne olacak neler bekliyor bizi 🙄 sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin yardımcı olurum 😊🙃
Sevdiss_17 H1z2a3 ay bende cok pismanim erken yapmadim diye simdi de cok korjuyorum rahata alistigim icin kizim 30 aylik ve esimi dinlemedgim icin pismanim simdi cok korkuyorum ikinci olunca evin isi gucu buyuk cocuk nasil uykusu naisl olacak diye ama rabbim verir o gucu insallah
Erez H1z2a3 Yaaa maşallah bende bir anda seriye bağlamak istiyorum. Sizin yaş kaç? Enerjikmisiniz gercekten o kadar
Badevehande H1z2a3 Maşallah iki çocukla nefes alamazsın diyorlar sen çok güzel ve rahat yazınca kendimden şüphe ettim bir tanesiyle zor uğraşıyorum🙈
busrasahinn Melisuzg 21 22 ay olacak 🙈 baslarda bende senin gibiydim öğrendiğimde 4 haftayı geçmişti oğlumun doğduğu ay hamile kalmışım tam yaşına girdiğinde 2 hafta ağladım 3 aylık olana kadar alışamadım hamileliğe simdi 19+5 olduk bile zor geçiyo küçük oglumdan dolayı ama yapacak bir şey yok rabbim vermiş sağlıklı olsun hayırlısıyla kucağıma alayım diye bekliyorum bende ❣️