Ceren92 Merhaba anneler 35+4um bebek okadar yukaridaki mideme basiyo suan ve kaburgama degiyor ayaklari cok rahatsiz oliyorum gobek deligim kapandi ve davul gibi karnim sizlerde bunu yasiyor musunuz normsl mi suan
Zynpylmz1 Ceren92 yaşıyorum canım Bayadır 37. Haftadayım çok toplanıyor ağrıtıyor kemiklerime vuruyor adet sancısı gibi sancı yapıyor geçiyor valla maalesef oluyor normal diyor doktor
ycllksa Ceren92 5 haftam kaldı ve sertleşiyor uyuyamıyorum çoğu zaman mide yanması eşkimesi zaten çok fena bide sıcak basıyor 😏
zelis63 Ceren92 34. Haftamdaym bendede durum aynı 34. Haftamdaym mahf etti beni resmen karnım taş gibi
ays_c Bende aynı durumdayım, miğdem desen alev alev yanıyor , hayırlısı ile 5 haftam kaldı dayanmaya çalışıyorum. Yinede başka sağlık sıkıntım yok diye şükrediyorum 🤲
Ceren92 Zynpylmz1 agri yok sanci yok midemden iste toplanma semsert davul gibi gergin nasil qciyo6batiyo pozisyon degistim ayni dogum belirtisi olamaz di mi
Derya152533 35+6 yım benimki de çok yukarda aşağısı değil ama yukarısı çok gergin otururken sanki biseyler batıyor gibi hissediyorum göğsümun altına
Nevinnn Derya152533 ayy aynı ben valla midemden orası gerginn semsertt bu haftalarda çok ağırlaştım bide ayy hayırlısıyla kucağımıza alalım da
Ceren92 Derya152533 heh tam.oleyim suan dr acile mi gitsem 1 saat olacak semsert aciyor normsl mi ya batiyor bisiler gobek deligim kapanmis gepgergin
Ceren92 Nevinnn ya napsam ki oturamiyorum.suan yatamiylrum davul gibi yag surdum vazelin surdum ovdum yumusama yok agri yok sanci yok gerginlik batma var oraya toplandi dusunuyorum davul gibi
Nevinnn Ceren92 bende bilmiyorumki ilk hamileliğim böyle midemin orda bi batma hissi gerçekten sızı gibi oturamıyorum resmen sırtım ağrıyor bide çok zormus cidden 🤦♀️
Ceren92 Aslannn canim benim.suan cok aciyor davul gibive saat 7den beri ayni inmedi asagi dogum belirtisi olmasin ? Semsert gobek deligim kapanmis sanci agri hissetmiyorum ama sertlik asiri asiri
Ceren92 Nevinnn benimde midemin sag tarafi batma hissi sanki ayagi eli kolu AMA benim.davul gobi suan gepgergin senin ole mi