Sevvalmina Merhaba kızlar 4 haftalık hamileyim doktorum crınone jel verdi günde 2 kez kullanıyorum vajinamda jelin kalıntıları olmaya başladı silindiğimde peçeteye geliyor katılaşmış bir şekilde aynı durumu yasayan var mı
Misssimsek Sevvalmina canım 4 aydır kullanıyorum günde 2 kere topak topak geri geliyor bazen kalıntıları hatta bazen pembe kahve rengi ve yeşil bile olabiliyor öyle olursa da panik yapma normal. Yaptıktan sonra bi 10 15 dakika yürüyüş yap daha iyi emilsin
Harvicell Sevvalmina bende 4 ay kullandım tortu şeklinde tekrar vajinandan çıkabilir rengi hafif pembemsi noktalı şekilde olabilir bunlar normal canım
Yakamoz__gul Aynen canım benim siyah kalintili bile geldi. Gayet normal korkacak birşey yok. 15 dk yattıktan sonra bı 15 dk da yürüyüş yaparsan emilimi daha iyi oluyormuş.