Benim büyük oğlumda söylenmişti tek arter olduğu. İlk çocuk olması, tecrübesizlikgibi nedenlerle çok panik yapmıştık, doktor doktor gezmiştik. En son içiniz rahat etsin diye amniyosentez yapalım demişti gittiğimiz perinatolog. Onu da biz kabul etmemiştik, şimdi 11 yaşında gayet sağlıklı bir oğlum var. İçinizi ferah tutun; herhangi bir olumsuzluk olduğunda daha rahat tespit edebiliyor artık uzmanlar