Nergizz_x Selam hanimlar..su an 7 haftalik hamilegim be Bu bir haftalik Hic istahim yok..yediklerimde oyle degisik geliyor..ama bebegim icin korkiyorum yeterince besin alamadigi icin
Zynp01 Nergizz_x canım vallahi bnde 7. Haftadayım kötüyüm ağzımın tadı yok mide bulantım car hasta olunca yediğin bişeyin tadını alamazsın ya aynen öyleyim ceviz balık çoook severim dün ceviz yiyemedim bugün de balığı :/ nolcak ilmiyorum
Nergizz_x Zynp01 Aynen bendede oyle..en sevdigim yemekler bile agzima alamiyorum inshallah cabuk gecer🙏🏼