Kızlar merhaba
Benim haftalarım pazar gününe denk geldiği için çalışabilir raporunu 31+6 da almıştım. Bugün de 37+1 de çalışamaz raporu almak için gittiğimde 35 günü geçtiği için rapor veremiyoruz dediler. Başına böyle bir durum gelen varmı. Sanırım sigortaya gitmem gerekiyormuş ama hiç bilgilendirmediler beni.