28+2 de ben de baş dönmeleri yaşıyordum, düşük tansiyon çıktı... siz doktora da danıştıysanız tansiyona bakılmıştır diye düşünüyorum? Bir arkadaşımın da başına kulak kristallerinde oynama geldi yine hamileyken, çok fazla baş dönmesi ve mide bulantısı yaşadı... maalesef doğuma kadar da yatmıştı, tedavisi mi yoktu hamileyken yoksa o mu yaptırmadı net hatırlamıyorum maalesef🤷🏻♀️ Sizin de öyle bir durum olabilir, doktorunuza bir daha danışırsın isterseniz...