Herkese merhabalar allah bana da dogum hikayemi yazmayi nasip etti isteyen herkese de nasip etsin insallah, gelelim hikayemize
En basindan beri cok rahat bi hamilelik gecirdim sadece stres ve uzuntu disinda esim isten cikartildi kayinpederim buyuk bi rahatsizlik gecirdi dedem ve babannem yataga bagli kaldilar ama cok sukur bunlarin disinda hamileligim guzeldi 38 haftaya kadsr geldik hic bir belirti yoktu nst de sanci yok bende yok doktor alttan muayene etmek istedi ama yaptiramadim 3 kere denedi ben kendimi cok kastim ve olmadi cati darligim oldugunu bildigim icin psikolojim izin vermedi muayeneye doktorumde bu sekilde seni normal dogurtamam bebegi riske atamam sezeryan yapicaz dedi mecburen kabul ettim zaten cesaretimde yoktu normale 39.haftaya gun verdi o gun geldi catti sabsh erkenden esim annem kaynanamlar hep birlikte hastaneye gittik yatisim tahliller nst vs hepsi yapildi odaya gelip beni almalarini bekliyorum ama o nasil heyecan anlatamam hep spinal istedim ama o an korludan genel diyecektim neredeyse zamanim geldi ve ameliyathaneye alindim spinal icin aneztesi doktoru geldi igneyi yapmak icin ama ilkinde yaptiramadim cok kastim ve kipirdattim kendimi aslinda can acitmiyor benim aci esigim cok dusuk ikincide yapabildi ancak sonra ayaklarim hafif isindi ve uyustum sondam takildi herseyi hissettim ama canim hic acimadi 4.5 dkda cikardilar bebegimi o an tarif edilemez evet karninizdan cekistiriyorlar bastiriyorlar bunlari hep hissediyorsunuz ama aci yok mide bulantiniz oluyor hemsireye soyleyince size igne yapiyor.geciyor ama benim.gecmedi kustum ancak.oyle gecti dogum hemen oluyor ama dikis atmalari vs oda 15 dk falan suruyor toplamda odaniza cikmaniz 40 dk falan kadar suruyor bas agrisi olmamasi icin devamli neskafe icmenizi soyluyorlar benim hic bas agrim olmadi ilk gun ve ilk.gece zorlandim karnimin ve belimin agrisindan ama ilk yuruyuste hic zorlanmadim hemsire ep karsiya bak dedi ilk.seferde onlar yuruttu sonra esim daha sonra tek basima yurudum gazinizin cikmasi icin bol bol yurumeniz lazim yoksa doktor hastaneden hemen cikarmiyor ben ayni zamanda kayisi ve incir kompostosu ictim sekersiz hem sutum gelsin hemde bagirsaklarimi calistirsin diye yuzde yuz etkili deneyebilirsiniz bebegim 3.085 gr ve 50 cm dogdu bugun 1 haftalik olduk bile cok.guzel bi duygu gercekten allah isteuen herkese versin sorulariniz varsa seve seve cvplarim