merabalar yaa sabah bulantıları dışında fazla bı şikayetim yok şükür ama biraz dolanıp iş yapınca fazla değil yani birazcık bile bişey yapsam belim aşırı agriyo benim gibi bel ağrısı çeken var mı yaa bu kadar bel ağrısı fazlaa belim kopacak gibi ağrıyor yani abartisiz 🙄 aglayasim geliyo bazen bel ağrım yüzümden bu arada 12 haftadayim