Gzemarss Kızlar hangi bebek bezi Hangi bebek pudrasini Hangi şampuanı Hangi pişik onleyiciyi Hangi bebek yağını kullanmam lazım?
Deletedmom000 Gzemarss pudra kesınlıkle zararlı ben 2. Bebegımı beklıyorum bebek bezını prıma pure kullanıyoruz cok memnunuz bebek yagı sampuan mustela kullanıyoruz pısık kremı olarakta sudocreme onerırım 👍🏻 Kesınlıkle en ıyı urunler
Maviss35 Gzemarss ilk bi sene mustela kullandim sonra uni baby e gectim oğlumda simdi bunda da uni alcam valla hiiiç mustelaya o kadar para veremicem😁
Saryamom Gzemarss ben bezde bi ucuz bi pahalı olarak deneyeceğim pampers ve sleepy şampuan yağ pişik bakım ürünleri mustela bübchen ama nacizene fikrim pudra sakın kullanmayın hepsi çok zararlı arastırırsanız görürsünüz
mmeryemyasar islak mendil onerisi yapan olursa diye burdayim prima veya unibaby hangisini oneriyorsunuz? 😊
Kedili_Anne Ben bebek bezini ve ıslak mendili sleepy alacağım. Pudra kullanmayı düşünmüyorum. Diğerlerine karar veremedim şurada bekleyim.
Bgmbyz Gzemarss bez Prima pure kullanmayı düşünüyorum Pudra zararlı gözenekleri tikyormus bebeğin kullanmicam Şampuan mustella aldım Pişik kremi mustella aldım Losyon almadm kullanmayı düşünmüyorum
Lovebaby123 Gzemarss sleeppy bebek bezi unibaby ıslak mendil Johnson baby bebek pudrası sudo cream pişik kremi bübchen bebek şampuanı
Hamideersin Bebek bezini sleepy aldım Islak mendil can bebe Şampuan ve bebek yagi dalin pudra aldım ama kullanmayi dusunmuyorum pişik kremini henüz almadim
Haticeakks Ben kendi aldıklarimi yazayım canım bezi Molfix aldım Prima güzel elbette lakin pahalı butceyide asmamak lazım şampuanı sebamed aldım konak yapmiyor dediler bir tane de johnsons baby aldım yagida aynı şekilde johnsons aldım pişik onleyici de sudocrem aldım tabi bebeğim doğsun hayırlısıyla bunları kullanicam olaki sevmedi pişik oldu veya bez hoşuma gitmedi farklı ürünlere geçerim