Peony Benim de geç döllenme canım o yüzden neye göre kaçıncı haftaya kadar beklemem gerektiğini bilmiyorum.Kafam allar bullak. Benim de kesem çok yavaş büyüyor ama içinde yokken kesesi gözüktü. Doktor bu yüzden ne diyeceğini bilemiyor. Sürekli gidip geliyorum doktora.