AyaYlmazYldrm Arsesra kizlarsa daha bir sicak basiyormus oyle soyledilr dogru veya yanlis bilmiyorum ama seninngibi cok terleyen bir arkadasim var terbbezleri cok calsiiyr
Arsesra AyaYlmazYldrm ben de hiç duymadım canım ama belki de öyledir arkadaşınıza doktoru mu söylemiş acaba gebeliktendir değil mi
Arsesra Diloselos türümün tek örneği olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim çünkü hiç kimse bu durumu yaşasın istemem Allah yardımcımız olsun siz de hem gece hem gündüzleri mi terliyorsunuz
Guler06 Arsesra bende geceleri terliyorum cokk fazla gunduz birsey yokta, of gece terlemek te cok kotu birşey İnş dogumdan sonra gecer
Arsesra Guler06 inşAllah geçer ben o ter işini gündüzleri de çekiyorum düşünün halimi 😩siz kaç haftalıksınız
gezentianne Arsesra Gece dogalgazı kapatıyorum demirim biraz düştü eskisi gibi terlemiyorum 40+0 oldjm. Ama evet gece gündüz bunalıyordjm hormonal olarak normal o herkeste oluyo. Yaza denk gelse çatlarmışım 😂😂
Manyakcadl Arsesra benim de 5. İle 7. Haftalar arasi deli gibi terliyodum yorgan yastik islaniyodu sonra gecti kendi kendine.. sizi cok ii anliyorum umarim yakin zamanda gecer
duygusm Arsesra Bende de bir sıcaklık artışı var ama öyle bir terleme yok. Ev sıcak olmasına rağmen geçen senelerde ayaklarım üşürdü, şimdi ayağımı falan soğuk suya tutup öyle yatıyorum 😄 ama dediğim gibi terleme yok, ince dolaşıyorum hep.
Arsesra duygusm ne güzel olmaması sağ Salim kavuşun yavrunuza inşAllah terleme olmasa ben de biraz nefes alırdım ama yok geçmiyor çaresini bilen de yok