PrensTaha Kızlar merhaba. Bir buçuk gibi uyudum dört buçukta uyandım. Yarım saattir bulanık görüyorum özellikle sağ gözümün üstünde bir şey varmış gibi hissediyorum. Doktora mı gitsem aranızda yaşayan oldu mu
Gokser selamlar. Başıma gelmedi ama tahminde bulunuyorum; tansiyonla ilgili bişiy olabilir. Evde makinanız varsa bir ölçün derim... başka bir rahatsızlığınız var mı?
PrensTaha Gokser yoo çok şükür başka bir rahatsızlığım yok bide ilk defa böyle oluyor bulanık görmem midemi bulandırdı