Mrb arkadaslar dun bel agrisindan ve kasik agrisindan acile gittim idrar yolu enfeksiyonu geciriyomus cok yuksek cikti 2 serum taktilar antibiyotik filan vuruldum yatis verceklerdi vermediler antibiyotik yazdilar enfexia 500 mg. Kullaban faydasini goren oldumu acaba 18 haftalik hamileyim bebeye sakincasi olmaz dedi doktor ama bir dusuk yaptim cok korkuyorum :( ( uzun oldu biraz kusurama bakamayin )