Ecrinbzkrt nurellaam cnm burun aspıratoru hepsı buradadan aldım ve 10adet uclarıyla burlıkte 32₺ geldı bana tek aparatı 17₺ bı bak ıstersen bence hepsı aynı gorevı goruyor burun ıcın marka onemlı olduğunu dusunmuyorum ates ölcerıde tekrar hepsıburada dan bakıcam
Ozge3747 nurellaam Burun aspiratörü otri bebe nefesle çekmeli olanı kullanıyorum. Diğer pompa gibi planlar işe yaramıyor. Ateş ölçer de xiaomi kullanıyoruz, 0,1 hata payı var çok memnunum
nurellaam Ecrinbzkrt hangi marka canim? Ateş ölçeri de kulaktan mi alsam diyorum ama epey pahalı fiyatları
Ecrinbzkrt nurellaam bruna baby canım aspırator uclarıda var ben yedekte. 10taneli daha aldım 20adet oldu sımdılık yeter dedım ates ölceride bi ucuz cubukludan alıcam bırde alından ölcer istiyorum ben temas etmeden ölcenden
Ecrinbzkrt nurellaam valla 1ay önce baktıgı da 85₺ 90₺ arasıydı suan ne kadardır bılmem öle 250₺ falan vermem yorumları okuyarak al bence ben onları öle secmiştım o söledıgım fıyata alıp cok memnun kalanda vardı