Dsa ben hiç bir zaman 3-3.5 litrelere ulaşamadım normalde bi su bardağı su zor içerdim. Şimdi bebeğim için 2 litre içiyorum bazen ikiyi biraz geçiyor. Öyle yani normalde de çok içiyorsan onunla alakalı olabilir. Su içme programları var androidlerde ve ıphonelarda onları bi indir bence oraya kilonu yazıyorsun günlük kaç litre içmen gerektiğini sana söylüyo. O şekilde bi hesapla bakalım belki gerçekten normalden fazladır. Orada kaç yazıyorsa fazlasını içmemeye dikkat et bakalım inşAllah düzelir. Ama dediğin gibi ilk kez duyuyorum ve inan çok şaşırdım fazlasının zarar olabileceğini hiç düşünmezdim suyun. Rabbim kolaylık versin canım