sokomel Doğuma sayılı günlerim kaldı ve heyecan başladı bende. Tecrübeli annelerden bilgi istiyorum hanımlar doğuma hangi belirtiyle gittiniz su mu geldi sancı mi nişan mı?
ozgeya sokomel Sadece sancım başladı.Nişanım ve suyum gelmedi.Suyumu hastanede doğum sırasında patlattılar.
sokomel ozgeya uluorta suyum gelir diye 37den beri dışarı çıkarken depend giyiyorum😅 inşallah benim de önce sancım başlar. öyle olunca açılma başlıyor heralde.
ozgeya sokomel Benim sancımdan önce başladı açılmam.1 hafta önce 4 cm açıklığım vardı sancım yoktu 6 gün sonra sancılarım başladı😊