21 haftalık hamileyim bugün doktora gittim kalsiyum tedavisine basliyacaz dedi ((magvital 365 mg)) ((calcımax D3)) verdi ama ben reçetelerin i okudum gebelikte zararı olduğu yazıyor kullanıp kullanmamakta terettut ettim 🤔bunlardan hariç vitamin kan hapı devit 3 kullanıyorum bu ikinci gebeligim birincide hiç kullanmadim bilmiyordum böyle seyleri bunda kullanmaya başladım zararı olur mu