Kızlar 33+5 teyiz bir iki gündür bebeğim cılız hareket ediyor daha önce bu tarz bir şikayetle hastaneye gitmiştim 23-24 haftalarda ultrasonda hareket ettiğini görmüştük ama ben hissetmiyordum herşey yolundaydı. Son kontrolumde de doktorum yine herşey yolunda demişti. Cuma günü 5 saatlik bir araba yolculuğu yaptım 2 kez durup yürüdüm sonra pazar günü geri döndük ondan mı oldu diyorum yoksa yediğim içtiğim mi yetersiz geliyor aceba 🤷🏻♀️ Tüp mideli olduğum için normal bir insan kadar yiyemiyorum porsiyonlarım küçük ve suyu da az içiyorım günde 1,5 litre kadar 🙍🏻♀️ Böyle bir durum yaşayan var mı aceba ? Çok uzun oldu kusura bakmayın