Bugun dr baktı bebek tek arter dedi yani gelişm geriliği. Olablrmiş şuan kilosu boyu herşey normal ama ilerde sıkıntı yapabilirmiş. Bazılarında tek arter olması normal oluyomuş sıkıntı yapmazmış. Başına böle bişe gelen oldu mu sonra sıkıntı yaşayan ve ya normal olan