Kızlar 39 haftalık hamileyim bugun kontrolüm vardı doktor pazartesi ye kadar doğurman lazım doğurmaz san pazartesi günü yatış yapıp Suni vercem dedi Suni sıkıntı değil de o kadar acı cekip açılmam olmaz sa sezeryan a dönersem diye cok korkuyorum açılma sağlayacak taktikler verir misiniz kendi sancım gelsin istiyorum