Handenur61 maşallah canım bende 5+2 keseyi gördük ama minicik toplu iğne bası kadardı :) kalp atışı için 2 hafta sonra dedi dr.çok kasık ağrım var ilaç verdi düşük tehlikesi olabilir dedi birde kahve rengi akıntım var lekelenme tarzı :( sendede oluyomu cnm böyle seyler ?