FatmaaMuhammed 17+1 hamileyim.Karnım henüz çok büyük değil ama hangi pozisyonda yatmak gebelik için daha uygundur ?
Gul-21 FatmaaMuhammed aynıyız canım sağıma soluma dönüp yatıyorum sırt üstü yatınca kordon dolanması oluyormus diye duydum yüz üstü zaten yasak
Fdle FatmaaMuhammed şuan istediğin pozisyonda yatabilirsin ben 7.ayıma kadar istediğim gibi yattım 7.aydan sonra zaten büyüyen karnın her pozisyona çok fazla musade etmiyor ondan sonrada hep sağıma yattım sola yatmak daha iyi derler ama benim nefesim daraldı yatamadım 17 gün öncede çok şükür doğum yaptım
04052016mh FatmaaMuhammed Banu çiftçinin YouTube dan gebelikte yatış pozisyonu videosunu izlerseniz iyi olur 😊 ben 19+6 hala gece yüz üstü uyanıyorum bazen sırt üstü falan zaten bebek rahatsız olunca seni uyandırıyor o yüzden çok sıkıntı yapma doktor da diyor zaten 6 aya kadar istediğin pozisyonda uyuyabilirsin
FatmaaMuhammed Gul-21 ilk kez duydum kordon dolanmasi olabilecegini🙈genelde soluma yatiyorum ama hep de tedirgindim uygun mu diye
Melihaaa Sol tarafına ayaklarının arasına yastık koyup sağ ayağın biraz önde şekilde çok rahat edersin Canım ben 35+4 reyim böyle uyuyorum çok rahat oluyor