Başlık kabızlık sorunu değil aslında. Akıntımdan kan gelmesi yani hafif şekilde bu durumu yaşayan carmı naptı doktora gitmelimiyim bu bide ne yersem iyim hep kabızlık çekiyorum. Gına geldi artık kayısılardan sabah aç karnına sürekli yemek içmek mi gerekiyor