Gazel0606 canım bende de rahim kısalması var ,denizlide oturuyorum bende , özel hastaneye gidiyordum ilk aylarda fakat ordaki dr kisalmayi göremedi bebeğin aşağıda düşük riskin var dedi bana,duyunca mahvolmuştum, sonra çağrı güven diye bi perinatolog duymuştum direk ona gittim ve o söyledi bana kisalmayi asıl mühim olan oymuş bebeğimde yukarı cıktı zamanla,o dr sayesinde erkenden öğrendik ve progestan kullanmaya başladım, aydın denizliye yakın bi araştır bu doktoru kesinlikle tavsiye ederim,instadan falan bi bak.sehir dışından falan bi çok hastası var.