@Tumurcuq İnanır mısın hiç yatmadım, çünkü biz ailelerimizden de çok uzak yaşıyoruz ister istemez bakacak kimsem de yoktu her işimide yaptım ayrıca gezdim tozdum da ağır kaldırmadım, özel hayatımıza (cinsel) ara verdik çünkü rahim ağzını iyice yumuşatıyor doğumu kolaylaştırıyor diye onun dışında ilaçlarımı düzenli kullandım çok şükür hiç bişiy olmadı. İdrar konusunu bende yaşıyorum uzun sürede yaşadım, gece en az 3-4 kere kalkıyorum ama şu da var ben çok fazla su tüketiyorum su iyidir enfeksiyon olma riskini azaltır. Bi damla da tuvalete çıksan çık sakın bekletme, birde bebek makat pozisyonundaysa ayaklarıyla mesaneye vuruyor ve sen tuvaletin varmış gibi hissediyorsun sürekli🤷🏻♀️Ekstra enfeksiyon olmuş olabilir belki bi damla gelmesinde ama sanmıyorum eğer enfeksiyon dan şüpheleniyorsan yani işte akıntın, yanma vs varsa Kefir ve aktıva yoğurt öneririm meyveli de olabilir sade tüketemiyorsan probiyotik ağırlıklı besinler kötü bakteriyi öldürür aklında bulunsun enfeksiyonun yoksada gebelikte sık oluypr çamaşırlarınıda ütüleyerek giy