Mavisgoz16 Hanımlar merhaba , 31. Haftamızdayız kızımla göğsümün tam altında kaburgama dokunduğumda sanki üzerinde yara varmış gibi acı hissediyorum bazende gece uyurken sağıma yattığımda yine aynı şeyi hissediyorum . var mı benim gibi böyle bi durum yaşayan
Gizem_melek Mavisgoz16 33.haftamızdayız sağıma dokunduğumda değil ama benim kızda sağ kaburgama zaman zaman yaslanıyor nefesimi kestiği oluyor resmen acıyor muhtemelen rahat gelıyor orası senın bebişide oyledir ama yinede dokundukca cok acın olursa doktorunada sor canım post üste kalsın diye yazıyorum
KubrAbdullahh Mavisgoz16 bende 31 haftalıgım benm bayadır var sol kaburgam gögsümün altında karncalanma elektrklenme kaburgam hep uyuşuk hissedyrm üstüne yatnca daha çok artıyo geçer sanıyodum ama gecmyo doguma kadar sürücek sanırm
Deno Mavisgoz16 bende 31 haftalık hamileyim sol kaburgamın arka kısmında sürekli bir ağrı var 3 haftadır çekiyorum üstüne uyuyamıyorum doktoruma sordum organ baskısı dedi ama bilemedim ağrısı hiç geçmiyor