1Vera_ canım kaç haftalıksın ? gebeliğimin basında bende de cıkmıstı serum takviyesi verdiler ama ben yemeden içmeden de kesilmiştim malum ilk aylar bide ketonum yüksek cıkmıstı 5 günlük serum tedavisi gördüm serumla düşmüştü iştahımda biraz normale dönmüştü ama kesinlikle ihmal etme kendini kötü hissediyorsanda acile git tabiki aklın kalmasın bide orda tahliline bakarlar ihmale gelmez geçmiş olsun