Cz34 Her yemek yemeye başladığımda yedikten sonra karnımda hıçkırık gibi şeyler oluyor kızlar pıt pıt elimle bakıyorum yutkunma gibi hissediyorum sizdede oluyormu bu durum korkuttu beni ?
Mekamu Bebek hıçkırıyor olabilir ama yutkunma şeyini anlamadım. Benimki günde 4,5 kere hıçkırdığı için ben çok alıştım o hisse.
taslan Yutkunma degil canim o bebislerimiz artik yedigimiz her yemegin tadini ayirt edebildigi icin yemekleri yiyordur muhtemelen benimkide öyle 😂
Zelasfvol Cz34 Fark etmiyor ki 😂 kendi sıvısını içip geri idrar olarak geri boşaltım yapıyor keseye o an her hıçkırık tutuyor😂 biz otururkende yemek öncesi de sonrası da denk gelebiliriz yani😀
Mrvgk Sema_6161 havayı nerden buluyormuş suyun içinde 😀 bende amniyotik sıvıyı yutuyor diye biliyorum 😊