Merhabalar
8 aydır ths tedavisi görüyorum 25 mg ilaç kullanıyorum ths 2.90 diğer tahlillerim gayet normaldi doktor herşey normal adetliyken gel sana ilaç vereceğim dedi kendisine randevu bulamadım başka bir doktora randevu aldım aynı hastanede (Fatih devlet h) bu sefer ki doktor aa olur mu hormon tahlili asıl adetliyken yapılır dedi tekrar o gün tahlil yaptırdım bu sefer ths 3.5 çıktı tahlil sonuçlarım için başka bir doktora daha gitmek zorunda kaldım randevuyu bu sefer Farabide bir doktora alabildim doktora sonuçlarımı gösterdim bana ths bizi ilgilendirmiyor ona dahiliye karar verir eee dedim ben bu şekilde çocuk düşünebilir miyim tabi düşünebilirsin dedi bana folik asit verdi.. Allah aşkına ben ne yapacağımı şaşırdım 3 farklı doktor 3 farklı durum anlatıyor benim kafam allak bullak oldu ne yapacağım bana güzel bir doktor öneriniz yada tavsiyeniz nedir??