Demet_38 Bi an önce doğurmak istiyorum. Abileri ile kavuşsun istiyorum.😊içim kıpır kıpır oluyor benim gibi olan var mı
OzgeSelcuk Demet_38 evet bende öyleyim 😊 bir an önce doğsun istiyorum kokusunu içime çekmek istiyorum bir sürü hayalim var Allah hepimizin muradını yerine getirsin 💜💜 bende 21+3üm
Duyguali Demet_38 Bende aynı şekilde o kadar mutlu oluyorum ki düşünürken bile. Hiç kucağımdan indirmem, hep severim, onunla konuşurum bolca diye düşündükçe doğurasım geliyor. 99 gün kaldı. İnşallah tüm anne adayları bebeklerini sağlıklı sıhhatli kucağına alır 🙏🏻
_zehra_ Karnimda nekadar durursa okadar ıyi diye düşünüyorum 🤭🤭 doğunca uykusuz geceler , ağlamaklı günler başlıcak çünkü. Babamız, abimiz ve ablamız her nekadar sabırsızlansada ben böyle mutluyum 😂😂