Ftsatsvr Kızlar 25 haftalık hamileyim bugun gögüs doktoruna gittim cigerlerimde iltihap oluşmuş antibiyotik verdi hiç kullanmak da istemiyorum korkuyorm bebegime bi zararı olurmu ☹️☹️
leyla25 Ftsatsvr canım sonuçta iltihap Allah korusun. Doktor yazıyorsa bildiği vardir bende geçen hafta kullandım grip olmuştum ve boğazımda enfeksiyon çıkmıştı. Mecbur hiç istemedim ama ilerlese daha kötü bizim için. Kendi kadın doğum doktoruma sordum kullandım. Sende danış için rahatlasın hamilelerin kullanabileceği antibiyotik veriyorlar zaten. İçini rahat tut.
hemsireanaa Ftsatsvr hiç korkma canım geçen gafta bende kullandım dişim için.hangi antibiyotik ? Bazıları gebelikte güvenle kullanılabiliyo doktoruna sorunca söyler zaten
AyaYlmazYldrm Ftsatsvr doktor vermis neticee hamile oldugunuzu biliyor bnce kullanin ki bsska hastaliklara yol acmasin
Gokser Kadın doğum doktorunuza da danışın içiniz rahat edecekse, ancak hamile olduğunuzu bile bile antibiyotik yazıldıysa bir sorun olacağını sanmıyorum😇
Teachere Hamilelikte kullanılan antibiyotikler var. Bende o haftalarda iki kez antibiyotik kullanmak zorunda kaldım.doktorunuz sıkıntı görmediyse rahatlıkla kullanın
Ftsatsvr Teachere gögüs hastalıkları kullanabilecegimi söyledi yarında kendi doktoruma sorarım peki siz kullandıgınızda bi yan etki falan oldumu
Teachere Ftsatsvr hayır bi yan etkisi olmadı. Antibiyotiklerinde kendi içlerinde grupları var. Ben sinüzit için kullanmıştım.insan tereddüt ediypr ama malesef bizde hamılelikte kesinlikle ilaç kullanılamaz diye bi algıyı yerleştirmişler.
Ftsatsvr Teachere evet öyle bir algı var doktor kullan desede bizim içimizi kemiren bir durum iyi olur inş😊