Babyone Fatmalper1 bende cok sordum ama cevap alamadm canm. Ama ebru hanım ve nıhan hanımı onerıyolar hastanede
Sumeyye_g Fatmalper1 Nursel hanım çok iyi muayene ediyor ben ona gidiyorum gerçekten iyi doktor fiyat bilmiyorum arayıp öğrencem geçen senede anıldığım doğum yaptı baya memnun
Berilknur Sumeyye_g doktorların ilgisizliği suni sancıyı isteklerine göre durdurup eve gitmeleri bebek ölümleri felan gibi 😔
Sumeyye_g Berilknur eve gitmelerde başka nöbetçi doktor yokmu orda nasıl bebek ölümü ya inanmıyorum hiç duymamıştım öyle bişey araştırayım bunu diğer doğum yapanlardan