33+4 günlük hamileyim dün gece banyoda ayağım kaydı ıslak zeminde bacaklarım ayrıldı dengemi zor sağladım sanırım sağ kasıkla bacak arasındaki o ara bölgede kas incinmem oldu. bebişin hareketleri devam ediyor kanamam yok tekmeleri sağlam keyfi yerinde zıpırın ama benim değil 😰 hareket etmediğimde ağrım yok ama hareket etmeye çalışırsam sağa sola dönersem veya sağ bacağımın üzerine basmaya çalışırsam dayanılmaz bir ağrım oluyor sağ bacak aramda şu an yataktan banyoya dahi yardımsız gidemiyorum yürüyemiyorum. 😢 randevum cuma günü o zamana kadar önerebileceğiniz bir şey var mı ne yapabilirim soğuk kompres iyi gelir mi kas için cumaya kadar iyileşmezsem apartmandan dahi çıkamam yürüyemediğim için kucaktada taşınmıyorum yardım edin lütfen 😥