Merhaba kızlar bugün muane oldum 32 haftalığım ama bebeğimin kafası 34 haftalık gibiymiş genetik kafası büyük bir bebek dedi beyinde falan sorun yok dedi çok şükür. Birde suyum bi tık fazlaymış. Şeker yükleme yapmamıştım ben. Şekerimi ölçmemi istedi doktor. Benim gibi olan var mi