Filiz_38 Kızlar bu 2. Gebeliğim ilkini normal doğum yaptım. Ama henüz şu zaman oldu bebeğim dönmedi pozisyon almadı baş aşağı değil maalesef.. doktorumla beklemedeyiz son dk kadar. Başına böyle bir durum gelipde bebişi dönen oldumu bu haftasından sonra??
gezentianne Filiz_38 Dönmesini istediğiniz yere sıcak su torbası tutun,kılaklıkla veya hopörlörle başını nerede istiyosanız müzik verin. Günde 40-50 dk secde pozisyonuna benzer yogadaki deve-inek pozisyonunu yapın. gözlerini kapatıp elinizi karnınıza koyun onunla konuşun sakince
Filiz_38 Adige09 Bunları yapıyorum sürekli hareket halindeyim zaten hayırlısı bakalım 🤔 benim kız yerini çok rahat buldu ki dönecek gibi değil sankii 🙈 ilk kızım çoktan dönmüştü 30.haftadan sonra
Uakandil Benm de durum aynı paşam aynı 38+1 .ctesi doktorum pek dönmez gbi konuştu ufukta maaleseff sezaryen var , yine de sağlıkla dogsunda
Filiz_38 Uakandil ilk hamileliğiniz mi? Doktorum ilkini normal yaptığım için bunda da böyle bişeyle karşılaşınca üzüldü ama yapcak bişey yok bnde de sezeryan görünüyor gibi. Cumartesiye kadar sancım filan olmazsa o gün kontrolüm var bakalım tam 39 oluyoruz o günde.. sağlıkla Hayırlısı olsun inşAllah cümlemizle..🙏
Uakandil Filiz_38 evet ilk hamileliğim, ben de ilk günden beri normal yapacağım diye kendimi çok hazırladım hatta bol bol yürüdüm ki rahat dogsun, meğerse nasip de ne varsa o oluyormş
Tbakc Aynıyız canım gün olarak ,zerre belirti yok dönme yok kontrolüm carsamba bakalım ne diyecek sezeryan mı görünüyor acaba çokta anlamam ben ama hic 39haftaya girecek gibi bi gebe deilim
Filiz_38 Tbakc çünkü baş aşağı posizyonda olmadığı için bebişlerimiz konum olarak bizi çok rahat ettirecek şekildeler o yüzden iş yapmadıkça bnde son günlerde olduğumu unutuyorum. Ama aksine ilk kızımda posizyon aldığı için hiç böyle rahat değildim..
Hzr_7714 gezentianne 40-50 dk mı😱 Gecenlerde 5 dk secde pozisyonunda kaldim mola vererek tabiki 2 gun bel bacak ağrisi cektim 😞
Filiz_38 gezentianne sıcak su torbası mı 🤭🙄 bu çok tehlikeli siz bu bilgileri nerden edindiniz? Müzik olayı da tamamen hurafe gibi geliyor şahsen🤔
Filiz_38 Hzr_7714 sizin ihtimal bana göre biraz daha yüksek gibi hakkımızda hepimizin inşAllah hayırlısı olsun sağlıkla.. 🤗 okuyup dua 🤲 etmek hayırlısını dilemek bence daha mantıklı geliyor
Hzr_7714 Filiz_38 Ben tam tersi hic rahat degilim kafasi tas gibi midemde ve cok rahatsiz ediyor agirlikta sirtima belime fena agri yapiyor. Tekmeler rahimde ve idrar kesemde olunca yurumekte zor oluyor kipirdadikca kaciracakmis hissi 😒
gezentianne Filiz_38 Tehlikeli değil 38+2 olmuşsunuz erken dpgum riskiniz yok, Kaynar su değil tabi ki😀 Bebekler sıcaga ve müziğe yönelirlermiş yoga hocamız dönmeyen bebekler için bunları söylemişti baya işe yarayan da olmuş
Hzr_7714 Filiz_38 Saglikla gelsinler onemli olan o tabiki yinede duamizi edelim gonlumuzden gecen olur belki🙏😊
Filiz_38 gezentianne erken doğum riskim evet yok. Ama henüz dönmemiş olan bebeğime sıcak su torbasıyla sancıyı başlatsam yine sezeryan olurum bunun garantisi yok sıcak su konulduğunda dönecek diye. Dönmezse vede sancımı tetiklerse direk yine sezeryan. Söylediğiniz o yüzden garanti değil. Teşekkürler yinede