Aysegnl51 Benim çıkmıştı.hamileligimin başında.ama yalancı pozitiflikmis .Kayseri ve Ankara'ya kan gönderdik detaylı baktılar.bi şey çıkmadı çok şükür.ama baya korkutmuslardi beni.kucukluk aşılarıniz tam ise annenize sorun.sikinti yoktur Allah'ın izniyle
Asn Aysegnl51 bnm igg olanlar pozitifmiş, igm olanlar negatifmiş pardon yanlış yazmışım ikisinin farkını biliyor musunuz? Gerçekten insanın moralini bozuyolar testi yaptırdıgım yerde basımdan kaynar sular akıttılar yani inş bişi cıkmaz
Tugcemrek Asn yanlış bilmiyorsam igg nin pozitif olması daha önce geçirdiğinizi ve bağışıklığınızın olduğunu, igm nin negatif olmasıda şuan rubella olmadığınızı gösteriyor .