Hayırlı akşamlar. Bugün detaylı ultrasona girdim. Bi sıkıntı görünmüyo dedı doktor. Normalde çok hareketli olan ogluşum yüzünü de kapatmış bacak bacak üstünde öleece duruyodu. Bişey yok dedı ancak böbreklerinde çok az sıvı birıkımı var ancak bunu rapor etmicem cünkü çok az ve bu durum gecıyo ilerleyen haftalarda dedı. Yınede aklıma takıldı böle bişey olan varmı 😞