Mrv1234 Susamvemom canim uzgunum ben goremedim ama ne malum belki adet olmuycaksin cok cok yeni bile olabilir
yefeninannesi Susamvemom erken testlerden değil bu test sanırım daha 3 gün varmış erken test alıp deneyin ben ilk gebeliğimi 6 gün öncesinden erken test ile öğrendim
elifiii Susamvemom bu testte çizgi yok ama içinizi karartmayın, adetiniz 1 hafta geçtikten sonra kan testi yaptırmak daha dogru sonuc verecektir. Geç döllenme de olmus olabilir.
Fatma_24- Susamvemom canm umutsuzluğa kapılma hemen Benimde adetime 2 gün vardır test yaptım nerdeyse hiç çizgi çıkmadı adetim b i gün gecikti kan verdim gebeymişim testlere çok güvenme ,, inşallah vardır
Susamvemom Mrv1234 bılmıuorum canım ama umutluydum ben yıkıldım resmen 😔haftaya tedavıye başlamadan tedavısız hamıle kalmak ıstıyordum olmadı ..
Mrv1234 Susamvemom hic uzulme canim belki hamile bile olabilirsin bilemeyiz bekle bakalim bi adetini gic stres yapma allahdan umut kesilmez canim
Susamvemom yefeninannesi keşke erken test alsaydım pısman oldum ama ilk gebelıgımde adete 5 gün varken çıkmıştı dıger ay tedavıye baslıcam artık 😔
Susamvemom Mrv1234 zaten pkoyum canım adetım duzensız belkı gec yumurtlama oldu dıyorum ama bakalım hayırlıs 😔😔😔
Akdenizbebisi Susamvemom ben regl günüme 10 gün kala denedim baktım yok reglim 3 gün gecikti öylesine denedim 4 haftalık hamileymişim meger 🤷🏻♀️
Susamvemom Akdenizbebisi Akdenizbebisi yarın doktora gidecem cnm kan testi yapar muhtemelen ınsallah cıkar ya cok üzülüyorum 😔😔
Bsrlmnemr Susamvemom bu erken gebelik testi değil ki bende regl e 4 gün kala yapmıştım bişi çıkmamıştı sonra regl e 1 gün kala yaptım aşırı silik çıktı regl 1 gün geciktikten sonra yaptım çıktı ama o bile silikti zaten beta da 146 çıktı yani.. Şimdiden belli olmaz ki
Beyzasahin Susamvemom canim ben adetime 2 gün kala yaptim negatif adet olmam gereken gün yaptim negatif sonra olmadi dedim yapmayacagim dedim adetim 2 gün gecikince (normalde hep düzensiz adet olurum yani yeni brisey degil gecikme) icimden bir ses yap dedi ve silik cizgi cikti bence bekle bi Suan 15 haftalik hamileyim☺️
Susamvemom Beyzasahin masallah canım ya Benımde adetım duzensız PKO var bende. İnşallah öyledir bazen geç yumurtluyorum çünkü 😔😔😔
Sinem67 Susamvemom maalesef yok sanırım. Umudunuzu kesmeyin. Hersey vakti saati bellidir gelecgi gün.
elif00000 Susamvemom canım bazen testte çıkmayıp kan da çıkıyor gebelik. Ayrıca olmamışsa bile üzülme stresten uzak dur olumlu düşün kalırsın
Susamvemom elif00000 ay ınsallah cnm ya bir kaybım var zaten dün kan pıhtılaşması olduğunu öğrendım😔 ve pko da var bende zor hamıle kalıyorum bıktım 😔😔😔
Portredekitirtil Susamvemom canım benim 5 gün geçmesine rağmen çok silik çıktı kanda bile 73 çıktı biraz bekle allaha bırak inşallah olur 🤲🏻
Susamvemom Portredekitirtil Portredekitirtil ınsallah canım yarın doktora gidecem muhtemelen test yapar cıkmazsa tedavıye baslıcaz 😔
Mrv1234 Susamvemom aynen oyle canim pko sorun degil burda kac kisi hamile oyle oldugu halde sen stres yapma hic alalh ol deyince oluyo