Ben de kese arkasında kanama var demişti doktor ve 14 haftalık olana kadar kullandım hem her gün iğnesini vuruldum hem fitil olarak kullandım. Gece yatağa yatınca koyuyordum ki eriyince geri çıkmasın diye ve bazı kişilerde baş dönmesi yapabiliyor diye duymuştum ayakta kalırsan. İttirebildiğim kadar ittiriyordum yine de gündüzleri bir miktar dışarı atıyordu kalan. Geçmiş olsun inşallah çabucak atlatırsınız.