Pitircikk atanurmervee bizde 28+1 olduk bugün çok hareketsiz ben de sabahtan beri normal mi acaba diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
BusraDevlet83 atanurmervee Ben sırt üstü yatıp karnıma vuruyorum şap şap, uyumuyorsa yanıt veriyor. 😊
Hatice_ceylan atanurmervee canım bunu dert etme arda hareket edıyorsa tmm bebek yoruluyor . Benım cok oldugu ıcın bazen bı bakıyorum enerjı patlaması yasıyor bebegım . Bazende gunde 5 6 hareketını anca hıssedıyorum . Onemlı olan hareket ettıgını hıssetmek
Esnakdnz atanurmervee çok hareketsizse doktorunuza bi danışın ama normal ise süt portakal yada çikolata gibi şeyler tüketip biraz uzanın tepki verecektir.
Ebruozcann Tatlı bir şeyler yiyip sessiz bir yere geçip sol tarafınıza yatın bayanlar Bi kaç doktordan böyle duydum ve banu çiftçi de tavsiye ediyor
atanurmervee Ebruozcann gün içerisinde de çalıştığım iÇin ancak eve gidince dinlenmeye fırsatım oluyor belki yorgunluktan hissetmiyorumdur
BusraDevlet83 atanurmervee Bir de tatlı yiyip, üstüne su için başlar diyorlar. Ben denedim çok tepki vermedi . Kızım tatlıyı sevmeyecek herhalde 😀
Darkgod atanurmervee su için ben de dün gittim susuz kalldigi için benim bünye çocuk da uyku ve halsizlik yappmis
Hatice_ceylan atanurmervee o yuzden fazla dusunme . Dusunme dıycem ama ana sın ıste dusuncen aklın her dakka onda . Bende oyleyım 😏
Esnakdnz atanurmervee o zaman sakin bi bebeğiniz var. Benimki içimde kendi kendine savaştığı için oynamayınca tereddüt ediyorum😁😁😁
Aykam123 atanurmervee galıba bu haftalarında oluyo. Bende de olmuştu. Başlık açmıştım. Şimdi 32 hafta ciğerimi söküyor)))