Kulani dodo thermo ve omron kesinlikle önermiyorum. bu 3. ateş ölçerim weewell bundan memnun kaldım. omron yüksek ölçüyordu bendeki. 1 ay geçmeden yenisini aldım. o kadar para boşuna verdim.